Ga hier verder waar het tweakers topic gebleven was...

Algemene informatie over de actie
empo
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-09-2013 20:51

Bericht door empo » 10-09-2013 10:34

Ik heb de klachten op klachtenkompas op de twitter van dixons geplaatst. Tenminste ik heb er @dixons achter gezet...ik neem aan dat zij dan een melding krijgen...

empo
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-09-2013 20:51

Bericht door empo » 10-09-2013 10:35

Ik heb de klachten op klachtenkompas op de twitter van dixons geplaatst. Tenminste ik heb er @dixons achter gezet...ik neem aan dat zij dan een melding krijgen...

empo
Berichten: 8
Lid geworden op: 09-09-2013 20:51

Bericht door empo » 10-09-2013 11:45

Dixons heeft mij een tweet gestuurd met het volgende bericht:

We hebben naar alle feedback geluisterd en komen later vandaag met een nieuwe mailupdate omtrent de kwestie

Let's see....

securitymayo
Berichten: 7
Lid geworden op: 09-09-2013 22:12

Bericht door securitymayo » 10-09-2013 15:16

kreeg net deze mail:


Beste klant,

Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB bij dixons. Zoals gisteren vermeld, is je bestelling geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraad status op onze website. Omdat dit een technische systeem fout betrof van onze kant, hebben we gisteren in de vorm van een tweetal kortingscodes een alternatief aangeboden.

Het alternatief is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen. Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen. De exacte invulling van deze oplossing zullen wij binnen 5 werkdagen kenbaar maken.


Nogmaals onze oprechte excuses en alvast bedankt voor het geduld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice dixons

securitymayo
Berichten: 7
Lid geworden op: 09-09-2013 22:12

Bericht door securitymayo » 10-09-2013 15:17

kreeg net deze mail:


Beste klant,

Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB bij dixons. Zoals gisteren vermeld, is je bestelling geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraad status op onze website. Omdat dit een technische systeem fout betrof van onze kant, hebben we gisteren in de vorm van een tweetal kortingscodes een alternatief aangeboden.

Het alternatief is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen. Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen. De exacte invulling van deze oplossing zullen wij binnen 5 werkdagen kenbaar maken.


Nogmaals onze oprechte excuses en alvast bedankt voor het geduld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice dixons

T.Korach
Site Admin
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-09-2013 20:24

Bericht door T.Korach » 10-09-2013 15:25

securitymayo schreef:kreeg net deze mail:


Beste klant,

Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB bij dixons. Zoals gisteren vermeld, is je bestelling geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraad status op onze website. Omdat dit een technische systeem fout betrof van onze kant, hebben we gisteren in de vorm van een tweetal kortingscodes een alternatief aangeboden.

Het alternatief is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen. Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen. De exacte invulling van deze oplossing zullen wij binnen 5 werkdagen kenbaar maken.


Nogmaals onze oprechte excuses en alvast bedankt voor het geduld.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice dixons
Jep, ik ook. Nu afwachten en kijken wat de oplossing inhoud. Het is in iedergeval al positief dat ze iets met de klachten/ "feedback" doen.

Perkunas
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-09-2013 20:42

Bericht door Perkunas » 11-09-2013 16:11

De kortingscodes blijken inmiddels geblokkeerd.
Karf schreef:Enfin: Zijn jullie kortingscodes ook geblokkeerd? Ik wilde dus een bestelling maken (wat al lastig was omdat dixons m'n geld heeft), maar mijn codes zijn nu ook nog eens inactief gemaakt. Heb met de klantenservice gebeld en daar zeiden ze dat ik maar gewoon die 5 werkdagen moest wachten.

Perkunas
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-09-2013 20:42

Bericht door Perkunas » 16-09-2013 08:59

De iPad wordt weer in de webshop aangeboden, zowel thuisbezorgd als op voorraad in 5 winkels (Rotterdam V&D, Oosterhout, Nieuwegein, Maassluis, Naaldwijk). De kortingscodes werken ook weer.

Nou ja, inmiddels is de voorraad op die 5 stuks na weer uitverkocht.

Perkunas
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-09-2013 20:42

Bericht door Perkunas » 16-09-2013 09:53

Quint van Dixons legt uit.
Oscar Henneke
http://www.dixons.nl/tablets-e-readers/ ... html?prs=1
Deze klopt weer niet zeker? Of is dit de aanbieding voor de mensen waarbij het de eerste keer niet lukte?
Quint van Dixons Goede morgen Oscar. Dat is inderdaad een voorraadverschil wat niet klopt. Excuses voor het ongemak.

securitymayo
Berichten: 7
Lid geworden op: 09-09-2013 22:12

Bericht door securitymayo » 16-09-2013 10:14

Marjolein Hagedoorn
De ipad 3 32gb 3g staat alweer op jullie webshop en is weer te bestellen. Dit terwijl wij nog wachten op een antwoord m.b.t. de afhandeling van de actie van vorige week. Hoe zit het nu? http://www.dixons.nl/tablets-e-readers/ ... ja7ctJShSE
Quint van Dixons Goede morgen Marjolein. Dit is een fout en we zijn hier van de op de hoogte. Het model is niet meer bij ons op voorraad.

Plaats reactie