Ga hier verder waar het tweakers topic gebleven was...
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09-09-2013 22:12
kreeg net deze mail:
Beste klant,
Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB bij dixons. Zoals gisteren vermeld, is je bestelling geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraad status op onze website. Omdat dit een technische systeem fout betrof van onze kant, hebben we gisteren in de vorm van een tweetal kortingscodes een alternatief aangeboden.
Het alternatief is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen. Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen. De exacte invulling van deze oplossing zullen wij binnen 5 werkdagen kenbaar maken.
Nogmaals onze oprechte excuses en alvast bedankt voor het geduld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice dixons
Beste klant,
Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB bij dixons. Zoals gisteren vermeld, is je bestelling geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraad status op onze website. Omdat dit een technische systeem fout betrof van onze kant, hebben we gisteren in de vorm van een tweetal kortingscodes een alternatief aangeboden.
Het alternatief is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen. Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen. De exacte invulling van deze oplossing zullen wij binnen 5 werkdagen kenbaar maken.
Nogmaals onze oprechte excuses en alvast bedankt voor het geduld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice dixons
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09-09-2013 22:12
kreeg net deze mail:
Beste klant,
Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB bij dixons. Zoals gisteren vermeld, is je bestelling geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraad status op onze website. Omdat dit een technische systeem fout betrof van onze kant, hebben we gisteren in de vorm van een tweetal kortingscodes een alternatief aangeboden.
Het alternatief is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen. Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen. De exacte invulling van deze oplossing zullen wij binnen 5 werkdagen kenbaar maken.
Nogmaals onze oprechte excuses en alvast bedankt voor het geduld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice dixons
Beste klant,
Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB bij dixons. Zoals gisteren vermeld, is je bestelling geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraad status op onze website. Omdat dit een technische systeem fout betrof van onze kant, hebben we gisteren in de vorm van een tweetal kortingscodes een alternatief aangeboden.
Het alternatief is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen. Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen. De exacte invulling van deze oplossing zullen wij binnen 5 werkdagen kenbaar maken.
Nogmaals onze oprechte excuses en alvast bedankt voor het geduld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice dixons
-
- Site Admin
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 09-09-2013 20:24
Jep, ik ook. Nu afwachten en kijken wat de oplossing inhoud. Het is in iedergeval al positief dat ze iets met de klachten/ "feedback" doen.securitymayo schreef:kreeg net deze mail:
Beste klant,
Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van je geplaatste bestelling van de iPad 3 WiFi + Cell 32 GB bij dixons. Zoals gisteren vermeld, is je bestelling geannuleerd wegens een technisch probleem met de voorraad status op onze website. Omdat dit een technische systeem fout betrof van onze kant, hebben we gisteren in de vorm van een tweetal kortingscodes een alternatief aangeboden.
Het alternatief is door de ontvangers niet als gepast ervaren, hetgeen wij hoog opnemen. Omdat de tevredenheid van de klant bij dixons hoog in het vaandel staat, zullen wij met een nieuwe, passende oplossing komen. De exacte invulling van deze oplossing zullen wij binnen 5 werkdagen kenbaar maken.
Nogmaals onze oprechte excuses en alvast bedankt voor het geduld.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice dixons
-
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 09-09-2013 20:42
De kortingscodes blijken inmiddels geblokkeerd.
Karf schreef:Enfin: Zijn jullie kortingscodes ook geblokkeerd? Ik wilde dus een bestelling maken (wat al lastig was omdat dixons m'n geld heeft), maar mijn codes zijn nu ook nog eens inactief gemaakt. Heb met de klantenservice gebeld en daar zeiden ze dat ik maar gewoon die 5 werkdagen moest wachten.
-
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 09-09-2013 20:42
-
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 09-09-2013 20:42
Quint van Dixons legt uit.
Oscar Henneke
http://www.dixons.nl/tablets-e-readers/ ... html?prs=1
Deze klopt weer niet zeker? Of is dit de aanbieding voor de mensen waarbij het de eerste keer niet lukte?
Quint van Dixons Goede morgen Oscar. Dat is inderdaad een voorraadverschil wat niet klopt. Excuses voor het ongemak.
-
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 09-09-2013 22:12
Marjolein Hagedoorn
De ipad 3 32gb 3g staat alweer op jullie webshop en is weer te bestellen. Dit terwijl wij nog wachten op een antwoord m.b.t. de afhandeling van de actie van vorige week. Hoe zit het nu? http://www.dixons.nl/tablets-e-readers/ ... ja7ctJShSE
Quint van Dixons Goede morgen Marjolein. Dit is een fout en we zijn hier van de op de hoogte. Het model is niet meer bij ons op voorraad.