Ga hier verder waar het tweakers topic gebleven was...

Algemene informatie over de actie
Perkunas
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-09-2013 20:42

Bericht door Perkunas » 16-09-2013 10:51

Dat lijkt me sterk aangezien er vandaag via Facebook en Twitter is aangegeven dat er geen toestellen zijn.
Quint van Dixons Goede morgen Marjolein. Dit is een fout en we zijn hier van de op de hoogte. Het model is niet meer bij ons op voorraad.
@yzaltash Dat kan niet kloppen, want de iPad 3 is bij ons niet op voorraad. Er is daarmee niets verstuurd vandaag. -Quint


securitymayo
Berichten: 7
Lid geworden op: 09-09-2013 22:12

Bericht door securitymayo » 16-09-2013 12:57

Perkunas schreef:Dat lijkt me sterk aangezien er vandaag via Facebook en Twitter is aangegeven dat er geen toestellen zijn.
Quint van Dixons Goede morgen Marjolein. Dit is een fout en we zijn hier van de op de hoogte. Het model is niet meer bij ons op voorraad.
@yzaltash Dat kan niet kloppen, want de iPad 3 is bij ons niet op voorraad. Er is daarmee niets verstuurd vandaag. -Quint

Lijkt mij ook sterk... maar staat er toch..
er is nog iemand aan t reageren op tweakers:

BUwe zei het volgende om 11.49
Ik heb om 8.55 besteld en krijg om 11.38 bevesting van verzending, inclusief Track en Trace-code. Vervolgens kan PostNL niks vinden met ingevoerde gegevens, met advies om het na 20.00 nog eens te proberen. Ben benieuwd.

en om 13.00
Inmiddels geeft mijn T&T-code aan dat er een pakket van 1630 gram staat gepland voor levering morgenmiddag.


Een tweede heeft ook al een afbeelding gepost van Post.nl (gebr. naam: Tweakersonly).
Zijn tekst wat er bij staat:
Pakket is na twee uur ook zichtbaar bij PostNL. Ruim 3100 gram voor twee iPad's is goed mogelijk.



Zal mij benieuwen!

Perkunas
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-09-2013 20:42

Bericht door Perkunas » 16-09-2013 13:29

Je weet niet wat er in zit. 3 Kilo stickers misschien? :lol:

http://dixonsipad.forum2go.nl/dixons-hu ... rs-t9.html

securitymayo
Berichten: 7
Lid geworden op: 09-09-2013 22:12

Bericht door securitymayo » 16-09-2013 14:14

hahahah
las het ook al een paar keer idd!!!
sta je ook mooi te kijken :p

zie trouwens deze reactie:
Hallo Dixons,
vanochtend heb ik hier een bericht gestuurd hoe het kon dat de Ipad 3 32gb 3g weer leverbaar was op de site, terwijl wij nog op antwoord wachten m.b.t. de actie van vorige week. Daarop was het antwoord: Goede morgen Marjolein. Dit is een fout en we zijn hier van de op de hoogte. Het model is niet meer bij ons op voorraad.

Hoe kan het zijn dat ik op tweakers berichten met screenshots e.d. zie verschijnen dat mensen een verzendbevestiging hebben en een track and trace code?
Quint van Dixons Dag Marjolein.

Later vandaag krijg je een mailtje met het alternatief en een verklaring daarvoor. Ik moet je daarom helaas vragen nog even geduld te hebben.

Perkunas
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-09-2013 20:42

Bericht door Perkunas » 16-09-2013 16:18

Het gerucht gaat dat de tegemoetkoming een verdubbeling van de vorige kortingscodes wordt.
rnark schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:50:
Vanmorgen werd mij aan de telefoon verteld dat het 50 euro en 100 euro korting zou gaan worden...
Dus 50 euro korting op een Apple toestel onder 500 euro en 100 euro op een toestel boven 500 euro.

Zouden we daarmee tevreden zijn?

T.Korach
Site Admin
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-09-2013 20:24

Bericht door T.Korach » 16-09-2013 16:27

Perkunas schreef:Het gerucht gaat dat de tegemoetkoming een verdubbeling van de vorige kortingscodes wordt.
rnark schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:50:
Vanmorgen werd mij aan de telefoon verteld dat het 50 euro en 100 euro korting zou gaan worden...
Dus 50 euro korting op een Apple toestel onder 500 euro en 100 euro op een toestel boven 500 euro.

Zouden we daarmee tevreden zijn?
Nee, ik niet. Zeker niet als blijkt dat mensen vanmorgen opnieuw konden bestellen en hem/ze hoogstwaarschijnlijk geleverd krijgen morgen.

Mocht de verdubbeling van de kortingscodes de daadwerkelijke gepaste oplossing zijn, icm met het bovenstaande, dan start ik gegarandeerd een geschil. Dit is geen goede manier van zaken doen, en dat is niet per se een geschreven wet of iets dat vermeld staat in de voorwaarden, maar gewoon common business sense.

Maar ik heb nog hoop dat ze met een betere oplossing komen.

Ik heb mijn geld wel inmiddels terug, overigens. (ABN)

Nostordici
Berichten: 4
Lid geworden op: 10-09-2013 13:23

Bericht door Nostordici » 16-09-2013 19:11

Ik heb nog nooit zo'n belachelijke compensatie gezien, geef dan helemaal maar geen compensatie, maar dit is een aanfluiting. Verder is het me opgevallen dat ze de prijs van de iPad hebben verhoogd naar 609 euro.
http://www.dixons.nl/tablets-e-readers/ ... jc928LCSUm

Verder absurd dat er vanochtend gewoon weer besteld kon worden en dat blijkbaar 18 mensen alsnog een iPad3 krijgen. Vervolgens laten ze wederom die site openstaan, zodat mensen blijven bestellen, met alle gevolgen van dien.

Perkunas
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-09-2013 20:42

Bericht door Perkunas » 16-09-2013 22:16

Deze kortingscodes zijn nog tot en met vrijdag 23 september 2013 geldig.

[...]

We nodigen u graag als VIP uit om op zaterdag 28 september tussen 08:00 en 10:00 langs te komen bij onze mega magazijnuitverkoop. [...] Wij hopen u op dit vroege tijdstip te mogen verwelkomen aan de Versterkerstraat 12, 1322 AP te Almere.


Dixons nieuwste oplossing is nog minder toereikend dan die van het gerucht. Om 8 uur 's ochtends in Almere voor een rommelmarkt? Bezopen. Bovendien was de vorige magazijnuitverkoop net een maand geleden. Lijkt me dat het assortiment over 2 weken niet al te best zal zijn.

Verder moeten we het doen met de kortingscodes van vorige week, die misschien al ingetrokken zijn als je vanochtend een van de 18 'geretourneerde' iPads probeerde te bestellen.

En er is geen vrijdag 23 september. Na een week nadenken kunnen ze niet eens een correcte datum in een mail zetten. Dat zijn de mensen waar we dan zaken mee doen.

Perkunas
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-09-2013 20:42

Bericht door Perkunas » 17-09-2013 14:55

Een van de mensen die op maandagochtend een bestelling heeft geplaatst voor een van de 18 geretourneerde iPads heeft het toestel vandaag ontvangen.
Ps3-Opt1fl3x schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 14:46:
Ik heb de iPad zojuist ontvangen.
Doos van de iPod was een beetje ingedeukt maar voor de rest niks mee.

Perkunas
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-09-2013 20:42

Bericht door Perkunas » 25-09-2013 23:06

Eerste publieke reactie over dit onderwerp van ICT-jurist Arnoud Engelfriet.
Arnoud Engelfriet schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:58:
Die zin uit de AV lees ik als een verplichting om een equivalent product te leveren, als dat bestaat (bij een volstrekt uniek product houdt het natuurlijk op met vervanging). Men verwijst zelf al naar een ander iPad-model, datlijkt me de voor de hand liggende oplossing. En dan dus geen korting maar voor de aangeboden prijs een met de iPad 3 vergelijkbaar model dat er wel is.

Is er niets dat je redelijkerwijs kunt vergelijken met die iPad, tsja wat moet je dan. Geld terug of een kadobon voor iets anders, dan kan de klant zelf uitzoeken wat hij wil. Dat zou ik als noodgreep wel redelijk vinden. Maar "alleen te besteden aanstaande zaterdag tussen 8 en 10" vind ik niet redelijk.
Dat gaat dus over Dixons' algemene voorwaarden:
Artikel 11 - Levering en uitvoering

De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
en de e-mails met kortingscodes:
Hieronder vind je twee kortingscodes die je kunt gebruiken bij de aanschaf van een alternatief iPad-model.

Plaats reactie