Status terugboekingen
-
- Berichten: 45
- Lid geworden op: 09-09-2013 20:42
Ik heb zelf op zaterdag betaald via iDeal, ABN-AMRO. Nog niet teruggeboekt.
Zolang het binnen die wettelijke 30 dagen blijft is het op zich niet zo erg, mits er een acceptabele tegemoetkoming tegenover staat. Dat de bestellingen niet geleverd zijn en er buiten de traditionele kantooruren schijnbaar niet ingegrepen noch gecommuniceerd kan worden vind ik het ergste. Om dat nou af te schuiven op systeemfouten... If you can't stand the heat, get out of the kitchen!
Zolang het binnen die wettelijke 30 dagen blijft is het op zich niet zo erg, mits er een acceptabele tegemoetkoming tegenover staat. Dat de bestellingen niet geleverd zijn en er buiten de traditionele kantooruren schijnbaar niet ingegrepen noch gecommuniceerd kan worden vind ik het ergste. Om dat nou af te schuiven op systeemfouten... If you can't stand the heat, get out of the kitchen!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16-09-2013 14:34
terugstorting
Tot op heden nog steeds geen geld terug ontvangen. Na vandaag een e-mail gestuurd te hebben naar Dixons. Kreeg ik als antwoord:
Bedankt voor uw e-mail.
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Ik kan u bij deze mededelen dat het aankoop bedrag op 10-09-2013 is gecrediteerd onder de naam Buckaroo. Mocht u meer vragen hebben dan hoor ik dat graag van u.
Echt belachelijk. Heb nu een e-mail naar Buckaroo zelf gestuurd. Even afwachten dus.
Bedankt voor uw e-mail.
Allereerst onze excuses voor het ongemak.
Ik kan u bij deze mededelen dat het aankoop bedrag op 10-09-2013 is gecrediteerd onder de naam Buckaroo. Mocht u meer vragen hebben dan hoor ik dat graag van u.
Echt belachelijk. Heb nu een e-mail naar Buckaroo zelf gestuurd. Even afwachten dus.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 10-09-2013 13:23